Petang Sunday ni rasa nak bercoffee pulak. Searching kat mana yang best area my house (SS15). Ok done. Coffea Coffee. Antara coffee terbaik yang saya pernah try (the best coffee in town). Im a coffee lover. I travel around KL and sometimes ke tempat2 lain. I love to capture the beauty of coffee. How they present the coffee art beside the good taste. Its pretty exciting bila kita dapat buat anything yang kita suka. This is my life and i'm so grateful with it. Alhamdulillah.
Okeh..back to story pasal coffee. I love hot/cold latte di Coffea Coffee. Saya boleh ambil 2 gelas latte dalam satu masa. I think i'm totally immune caffeine haha..mula-mula dulu memang tak boleh minum coffee nanti susah nak tidur malam. Now I can sleep happily walaupun minum 2 gelas.
Enough about me. Lets enjoy the coffee. Smell so good!!
Coffea Coffee (Bangsar)
Address: No8, Jalan Telawi2, Bangsar Baru 59100 Kuala Lumpur, Malaysia
Tel: 03-2201 3338
Bussiness hours:
Mon - Thu: 9:00 am - 12:00 am
Fri - Sat: 9:00 am - 2:00 am
Sun: 9:00 am - 12:00 am
Food style: • Breakfast • Brunch • Sandwiches
Facebook: https://www.facebook.com/CoffeaCoffeeMY
Okeh..back to story pasal coffee. I love hot/cold latte di Coffea Coffee. Saya boleh ambil 2 gelas latte dalam satu masa. I think i'm totally immune caffeine haha..mula-mula dulu memang tak boleh minum coffee nanti susah nak tidur malam. Now I can sleep happily walaupun minum 2 gelas.
Enough about me. Lets enjoy the coffee. Smell so good!!
Love,
Yant_tie
Coffea Coffee (Bangsar)
Address: No8, Jalan Telawi2, Bangsar Baru 59100 Kuala Lumpur, Malaysia
Tel: 03-2201 3338
Coffea Coffee (SS15 Subang Jaya)
Address: A-10, Jalan SS15/4D, 47500 Petaling Jaya, Malaysia
Bussiness hours:
Mon - Thu: 9:00 am - 12:00 am
Fri - Sat: 9:00 am - 2:00 am
Sun: 9:00 am - 12:00 am
Food style: • Breakfast • Brunch • Sandwiches
Facebook: https://www.facebook.com/CoffeaCoffeeMY
![]() |
| Hot latte (RM10) & Scones |







No comments:
Post a Comment